Dags att tända första ljuset.

måndag 29 november 2010

Hej på er alla. Hoppas ni har haft en bra helg allihopa.
Själv blev jag väldigt glad i Söndags när Mia från Hobbyhärvan i Västervik ringde till mig, och berättade att jag vunnit 1:a pris i deras julkortstävling. Jag kommer att lägga ut kortet här på bloggen senare, men först ville hon ha det i skyltfönstet någon vecka. Vill någon tjuvkika går det bra här hos hobbyhärvan.
Idag har jag gjort en liten tändsticksask att ge bort eller behålla själv. Inspirationen kommer från Friday Sketchers utmaning.


Jag tycker bilden från Crafty Secrets och texten är perfekta för asken.
Papperet är Magnolias "Vintage Cristmas" Red Ornament.
Baksidan ser ut som så här:


Dom små pepparkaksmåtten och spetsen är köpta, på ovan nämnda Hobbyhärvan.
Nu är det bara att "grotta in" sig med ljus i massor och en varm pläd.
Varma kramar från Birgit.
Free Smiley Courtesy of www.millan.net

1 kommentar:

debby4000 sa...

Love your gorgeous cards.
luv
Debby

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS