En klädd presentask, storlek `LARGE´.

fredag 26 november 2010

Tjohoooo!!! Jag har fått min första följare:) Jag blev så glad.
Jag har mycket att lära av dig, du gör så underbara kort.
Själv har jag roat mig med att klä en ask/kartong med rester av överblivna tapeter.
Den ska jag nog ge bort till någon i julklapp på julafton, men eftersom jag vill att den ska ha ett "liv" även efter jul, har jag försökt att inte göra den så julig.
Locket har fått en fin spets, och den härliga Tilda stämpeln från Magnolia har jag målat med distress ink.






Även insidan är klädd med tapet och band, ser ut så här.


Eftersom A Spoon Full of Sugar är så snälla och har en utmaning  där "anything goes" ska jag anmäla mig där.
 Och även till Stampavie and more där man ska använda hjärtan.
Till Cute Card Thursdays  challenge "blast from the past", är det här ett ex. på reuse,renew, recycle, och då tänker jag på mina gamla tapeter som har kommit till användning igen.
Önskar er alla en trevlig helg.
Kram, Birgit.

4 kommentarer:

Leanne sa...

Wow this is beautiful!

This would be a fabulous entry into the Top Tip Tuesday Layer Upon Layer challenge this week - you can enter as many times as you like!

Hope to see you there! Leanne xx

Julie sa...

So beautiful! Thank you for joining us at Cute Card Thursday. I hope you will come join us again soon!

Julie

DeeDee sa...

A adorable box!
Thank you for joining us at SAM this week!

Hugs from Germany.
Diana

Annie sa...

a fabulous festive creation! thanks for joining our challenge on Cute Card Thursday!
hugs, annie x

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS