Jultag/Kort

måndag 8 november 2010

Mitt första alster här på bloggen blir en Jultag som också kan användas som kort om man vill.
Det här blir ju ett litet test för att se hur det kommer att se ut.







Förutom svart cardstock har jag använt papper från förra årets kollektion från Inkido.
Stämpeln är från Magnolia, Tilda på skidor. Henne har jag målat med Distress inks.
"God Jul" stämpeln har jag embossat med svart, både den och granen är från Reprint.
Snön är gjord av 3 D Snow effekt som jag sedan lagt på lite Stickles "Star Dust", och mössan har fått lite "Crystal" på sig.
Sedan har jag rivit i lådorna och hittat en riktigt glittrig stjärna, röda bär och blomma. Avslutade med brunt sammetsband som också kommer från Reprint
Jaha, nu får vi se hur det här blev, och hur det blir nästa gång. Kika gärna in.

Inga kommentarer:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS