Godisförpackningar...

lördag 18 december 2010

Här kommer det godisförpackningar,  det är nämligen dagens utmaning hos Cards of Maria.
Och jag har gjort ett godishus helt enligt tutorialen i Magnolia INK Magazinet från förra Julen.
Kopierat nästan helt av, fast med lite andra papper och stämplar.
Det går att öppna ena sidan av taket för att lägga i eller ta ut godiset.
Fast just nu är det tomt, ska fylla det snart....


Papper- Panduro
Stämpel - Reprint



Sedan gjorde jag en förpackning till av bara farten,
och den har jag fyllt med mina hemgjorda kolor.


Stämplade med Milton & Co från Wild Rose Studio,
och färgade den med mina MCP pennor.
Snöstjärnestansen kommer från Martha Stewart.


Miltons kläder har fått lite 3-D Snow och Stickles på sig.
Jag tror att det här bidraget också passar till Everybody Art Challenge - A selfmade present
och till Stampin for the Weekend - Christmas.
Det var allt för idag,  snart är det dags för Lördagsmys...
Kram, Birgit.

Free Smiley Courtesy of www.millan.net

2 kommentarer:

Berry sa...

Stunning work! Thanks so much for sharing at SFTW, have a wonderul xmas hugs Rebekah xx

debby4000 sa...

Oh these are adorable.
luv
Debby

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS